Vostede está aquí: Inicio Subir Documentación Servizos Oferta Emprego Municipal Corrección de erros. Proceso selectivo de seis prazasd e auxiliar de axuda no fogar. Bop 11 de abril.

pdf Corrección de erros. Proceso selectivo de seis prazasd e auxiliar de axuda no fogar. Bop 11 de abril. Popular

Por 1889 descargas

Descargar (pdf, 197 KB)

corrección de erros bases auxiliar axuda no fogar (BOP 11de abril).pdf

Corrección do punto oitavo das bases de auxiliar de axuda no fogar publicadas no Bop n1 281 do 10 de decembro do 2018. Así mesmo, ábrese un novo prazo de vinte días naturais para a presentación de instancias , a partires da publicación do estrato desta convocatoria  no BOE, e realizando tódolos trámites que se establecían nas bases. Os candidatos que xa figuran como admitidos no proceso non é preciso que a presenten de novo.

A data do 23 de abril que se publicara  para a celebración do primeiro exercicio queda sin vixencia.