Vostede está aquí: Inicio Servizos Municipáis Emprego Oferta Emprego Municipal Bases do proceso de estabilización de emprego. Convocatoria de persoal laboral fixo: informador/a xuvenil e encargado/a do telececentro municipal.

pdf Bases do proceso de estabilización de emprego. Convocatoria de persoal laboral fixo: informador/a xuvenil e encargado/a do telececentro municipal. Popular

Por 201 descargas

Descargar (pdf, 737 KB)

20221202_PUBLICACIÓN ANUNCIO BOP (1).pdf

Publicación no Doga do mércores 23 de novembro das bases polas que se regula o proceso libre excepcional para a consolidación e estabilización como persoal laboral fixo do posto de informador/a xuvenil-encargado/a do Telecentro (epñigrafe de servizos de información xuvenil), aprobadas por resolución da alcaldía do 16 de novembro de 2022.