Vostede está aquí: Inicio Servizos Municipáis Emprego Oferta Emprego Municipal Convocatoria de estabilización de emprego : , AXENTE DE EMPREGO, TRABALLADOR/A SOCIAL e dous AUXILIARES DE AXUDA NO FOGAR.

pdf Convocatoria de estabilización de emprego : , AXENTE DE EMPREGO, TRABALLADOR/A SOCIAL e dous AUXILIARES DE AXUDA NO FOGAR. Popular

Por 242 descargas

Descargar (pdf, 1.61 MB)

ANUNCIO BOP. BASES PARA O PROCESO DE ESTABILIZCION COMO PERSOAL LABORAL FIXO DO POSTO DE AXENTE DE EMPREGO, TRABALLADOR_A SOCIAL E POSTOS Nº1 E Nº 2 DE AUXILIAR DE AXUDA NO FOGAR.pdf

NO BOP do 16 de novembro publícanse as Bases polas que se regula o proceso expcepcional para a consolidación e estabilización de persoal laboral fixo do posto do Axente  de Emprego (epígrafe de Empego e Desenvolvemento Local), e   dos postos Nª 1 e Nº2  de auxiliares de axuda no fogar e de Traballador/a social da Relación de Postos de Traballo  (epígrafe de servizos comunitarios básicos), aprobados por Resolución da Alcaldía do 9 de novembro.