Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas para os Agricultores Orde do 19 de decembro de 2018. ( Axudas para os danos de especies de fauna silvestre no 2019)

pdf Orde do 19 de decembro de 2018. ( Axudas para os danos de especies de fauna silvestre no 2019) Popular

Por 2084 descargas

Descargar (pdf, 746 KB)

Anuncio de orde 19 de decembro, que regula as axudas para paliar os danos causados por especies de fauna silvestre..pdf

ORDE do 19 de decembro de 2018 pola que se establecen as bases reguladoras das axudas para a prevención dos danos que causan determinadas especies de fauna silvestre e se convocan para o ano 2019.

. Ao abeiro desta orde, subvencionarase

a) Liña para a prevención de danos ocasionados polo lobo: constará dunha subliña 1 para a adquisición de cans para a protección e defensa do gando, de pastores eléctricos e/ou de cerrumes de malla electrificada e doutra subliña 2, para a adquisición e instalación de valados fixos, cuxa adquisición se faga, en ambos casos, con posterioridade á publicación desta orde.

b) Liña para a prevención de danos ocasionados polo xabaril: para a adquisición de pastores eléctricos, cuxa adquisición se faga con posterioridade á publicación desta orde.