Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas para os Agricultores Resolución do 17 de xullo pola que se amplía o crédito e prazo de xustificación das subvencións para a adquisición de maquinaria e equipamento en actividades non agrícolas.

Default Resolución do 17 de xullo pola que se amplía o crédito e prazo de xustificación das subvencións para a adquisición de maquinaria e equipamento en actividades non agrícolas. Popular

Por 2921 descargas

RESOLUCIÓN do 17 de xullo de 2017 pola que se amplía o crédito e o prazo de xustificación das subvencións convocadas en réxime de concorrencia competitiva ao abeiro da Resolución do 6 de abril de 2017 pola que se aproban as bases reguladoras das subvencións para proxectos de adquisición de maquinaria e equipamento en actividades non agrícolas, cofinanciadas co Feader no marco do Programa de desenvolvemento rural (PDR) de Galicia 2014-2020.