Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Cidadán Axudas Acordo do Consello de Dirección onde se aproban as bases das axudas para a instalación, reforma e adaptación das terrazas dos establecementos de hostalaría e adquisición de elementos de envasado e empaquetado para o servizo de consumo a domicilio.

pdf Acordo do Consello de Dirección onde se aproban as bases das axudas para a instalación, reforma e adaptación das terrazas dos establecementos de hostalaría e adquisición de elementos de envasado e empaquetado para o servizo de consumo a domicilio. Popular

Por 766 descargas

Descargar (pdf)

Acordo do Consello de Dirección para axudas de instalacón, reforma e adaptación de terrazas na hostalaría e elementos ede envasado e empaquetado para o servizo de consumo a domicilio..pdf

RESOLUCIÓN do 26 de novembro de 2020 pola que se dá publicidade do  Acordo do Consello de Dirección que aproba as bases reguladoras das axudas para a instalación, reforma e adaptación das terrazas dos establecementos de hostalaría e restauración e a adquisición de elementos de envasado e  empaquetado para o servizo de consumo no domicilio, cofinanciadas polo Fondo  Europeo de Desenvolvemento Rexional, no marco do programa operativo Feder  Galicia 2014-2020, e se procede á súa convocatoria en réxime de concorrencia non competitiva para o ano 2021 (código de procedemento IG524E).