Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Publicación das listas de admitidos e excluídos ao proceso de selección de persoal temporal e formación de bolsa de emprego para responsable da Oficina Municipal de Información Xuvenil e encargado da aula de Internet .
23 Xan

O luns, día 23 de xaneiro, publícanse as listas de admitidos e excluídos ao proceso selectivo de persoal  temporal e formación de bolsa de emprego para responsable da Omix e encargado da aula de internet no Telecentro municipal, ubicado no Centro sociocultural do Corgo.

pdf Lista de admitidos e excluídos do procedemento selectivo para a selección de persoal temporal e formación de bolsa de emprego para responsable da OMIX e encargado da aula internet