Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Bases que rexerán o procedemento de selección de persoal laboral temporal e formación de bolsa de emprego : Responsable da Oficina de información xuvenil e encargado da aula internet.
12 Xan

No Bop do día 12 de xaneiro de 2017, nº 9, publícase o anuncio das  bases que rexerán o procedemento de selección de persoal laboral temporal e a formación da bolsa de emprego para Responsable da Oficina municipal de Información Xuvenil e encargado do telecentros do Concello do Corgo.

pdf Bases que rexerán o procedemento de selección de persoal laboral temporal e formación de bolsa de emprego : Responsable da Oficina de información xuvenil e encargado da aula internet. (123 KB)