Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Data e hora do primeiro exercicio do concurso-oposición de seis prazas de auxiliar de axuda no fogar
Data e hora do primeiro exercicio do concurso-oposición de seis prazas de auxiliar de axuda no fogar Novas
03 Abr

pdf Data e hora do primeiro exercicio do concurso oposición para cubrir seis prazas de auxiliar de axuda no fogar de persoal laboral fixo . (445 KB)

Corrección de erros do Bop 11 de abril: A data do primeiro exercicio  non se mantén, debido ao novo periodo de 20 días naturais para instar solicitude no proceso. As persoas que xa figuren como admitidas  non terán que volver a  facer a solicitude.