Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Listas definitivas, composición do tribunal, lugar, data e hora das probas do proceso selectivo de persoal para BRIGADAS DE INCENDIOS.
Listas definitivas, composición do tribunal, lugar, data e hora das probas do proceso selectivo de persoal para BRIGADAS DE INCENDIOS. Novas
22 Xun

Fánse públicas as listas definitivas de admitidos no proceso selectivo de persoal para as brigadas de incedios ( conductor de motobomba, xefe de brigada, peón de brigada, peón conductor) , así como a composición do Tribunal,  lugar,  data e hora do exame.

pdf Publicación das listas DEFINITIVAS de BRIGADAS DE INCENDIOS. Composición do TRIBUNAL, LUGAR E DATA para a realización das probas. (1.23 MB)