Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Lista provisoria de admitidos e excluídos e tribunal do proceso selectivo de persoal laboral fixo Técnico de Atención á Infancia para o PAI do Corgo.
Lista provisoria de admitidos e excluídos  e tribunal do proceso selectivo de persoal laboral fixo  Técnico de Atención á Infancia para o PAI do Corgo. Novas
21 Xun

Publicación no Bop do tribunal cualificador do proceso selctivo de persoal laboral fixo para o Pai do Corgo e listado provisorio de admitidos e excluídos ao proceso.

pdf Publicación do listado provisional do proceso selectivo de persoal laboral fixo Técnico de Atención á Infancia para o P.A.I. do Corgo. (66 KB)

pdf Publicación no BOP do tribunal do proceso selectivo de persoal laboral fixo do P.A.I. do Corgo. (105 KB)