Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Feira da Rubia galega e do cabalo en Adai.
Feira da Rubia galega  e do cabalo en Adai. Novas
12 Xun

Feira da Rubia galega e do cabalo en Adai.

FEIRA DE GANDO DE RAZA RUBIA GALEGA .- PROGRAMA DE ACTIVIDADES:
XXXII Concurso Nacional
XCI Subasta Nacional.

22 xuño 2019- Adai, o CORGO

PROGRAMA DE ACTIVIDADES| XXIV Feira do Cabalo de Adai

10:00 h | Apertura da feira cabalar. Entrega dun agasallo a todos os participantes ata acabar existencias e por riguroso orde de chegada á feira.
11:00 h | Inscripcións na mesa do xurado para os concursos Morfolóxicos de cabalos e eguas de Pura Raza Galega puntuables para a “XVIII Copa Galicia P.R.G.”, e inscripcións concurso cabalos e eguas cruzados.
11:30 h | Concurso Morfolóxico de cabalos de Pura Raza Galega puntuable para a “XVIII Copa Galicia P.R.G.” (maiores de tres anos).
12:00 h | Concurso Morfolóxico de eguas de Pura Raza Galega puntuable para a “XVIII Copa Galicia P.R.G.” (maiores de tres anos).
12:30 h | Concurso Morfolóxico de cabalos cruzados (maiores de tres anos).
13:00 h | Concurso Morfolóxico de eguas cruzadas (maiores de tres anos).
13:30 h | Exhibición de Doma con cabalos de Pura Raza Galega da
Asociación Pura Raza Cabalo Galego e entrega de trofeos e premios dos Concursos Morfolóxicos.

Premios en cada categoría participante:
1º PREMIO | 115 € + trofeo + escarapela
2º PREMIO | 80 € + trofeo + escarapela
3º PREMIO | 60 € + trofeo + escarapela
4º PREMIO | 30 € + trofeo + escarapela

17:00 - 18:00 h | ESPECTÁCULO ECUESTRE DE DOMA DE ALTA ESCOLA, DOMA VAQUERA, FANTASÍAS ECUESTRES E EXERCICIOS CON PONIS A CARGO DA COMPAÑÍA “SOÑANDO A CABALO” DE PONTEVEDRA.
23 xuño 2019   Adai, o CORGO

pdf NORMAS DE PARTICIPACION NA FEIRA CABALAR E NOS CONCURSOS MORFOLÓXICOS (47 KB)

AS DÚAS XORNADAS ESTARÁN AMENIZADAS POLA CHARANGA “ A CABEZA NON PARA” DE SOUTOMAIOR (PONTEVEDRA)

Address: adai corgo,lugo,27004,España