Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Corrección de erros no procedemento de selección de Auxiliar de Axuda no fogar.
Corrección de erros  no procedemento de selección de Auxiliar de Axuda no fogar. Novas

Corrección de erros no procedemento de selección de Auxiliar de Axuda no fogar.

pdf Corrección de erros. Proceso selectivo de seis prazas de auxiliar de axuda no fogar. Bop 11 de abril. (197 KB)

• A data para a realizacion do primeiro exercicio  que se publicara anteriormente ( 23 de abril) queda sen efecto.
  • Corríxense o punto oitavo das  bases  referido á  fase de concurso.
  • Ábrese un novo periodo de vinte días naturais para solicitar a inscrición no procedento, dende a publicación do estracto da convocatoria no BOE.
  • As persoas que xa figuren como admitidos/as  non terán que volver a inscribirse, de non ser que queiran achegar novos documentos.