Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas O despliegue da tecnoloxía móvil 4G e as posibles interferencias na sinal TDT
21 Mar

O despliegue da tecnoloxía móvil 4G e as posibles interferencias na sinal TDT

A raíz de que os operadores de móvil están ofrecendo servizos 4G ( co que se permite acadar conexión de moi alta velocidade, mellorala cobertura nos edificios e conseguir unha maior amplitude nas zonas rurais),e como estes servizos móviles 4G usarán a frecuencia 800MHz ( antes empregada pola televisión dixital terrestre TDT) a sinal de TV podería verse afectada por interferencias (sobre todo nas proximidades ás estacións que emiten a sinal de telefonía móvil).
Para solucionar este posible problema, o Ministerio de Industria, Enerxía e Turismo aprobou a Orde IET/329/2015, do 26 de febreiro, na que se establecen actuación que deben realizar os operadores (Orange, Telefónica e Vodafone) nas instalación de recepción de televisión, para garantir que non se vexan afectadas ás condicións de recepción do servizo de televisión.
Como actuación preventiva, os cidadáns que residan nas zonas con máis posibilidade de afectación recibirán una comunicación no seu domicilio coa que se lles informa de cómo solicitar de xeito totalmente gratuito a adaptación da antena para evitar interferencias e seguir recibindo os canais de televisión en condicións de calidade.
Na maior parte dos casos a intervención consistirá na colocación dun filtro na instalación de recepción de televisión (antena), de xeito preventivo antes do encendido das estacións 4G. Todas as actuacións técnicas e necesarias que se realicen sen coste para os cidadans.
Para a xestión e execución destas accións os operadores contrataron a empresa ELECNOR, baixo a marca “Llega 800”, que será a encargada de solucionar calquera afectación que xurda na recepción da sinal do TDT, causada polas emisións de 4G.
O telefóno habilitado para a atención do usuario é o 900833999, con carácter gratuito.
A páxina web para solicitar a resolución das afectacións para restablecer o servizo TDT é www.llega800.es

Accede ao boletín informativo