Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas O Concello do Corgo asina un contrato coa Protectora de animais e prantas de Lugo
16 Mar

O Concello do Corgo ven de asinar un contrato coa Sociedade Protectora de Animais e Prantas de Lugo para este ano. A través deste acordo, será a Protectora lucense, quen unha vez avisada, se  encargue da recollida de animais que aparezcan abandonados nesta localidade.

O Concello pola súa parte colabora económicamente coa Sociedade protectora, deste xeito,  a prestación  do servizo realízase   a través dunha  entidade profesionalizada, xa que como se contempla na Lei da Xunta de Galicia, os concellos teñen que poñer medios  para tratar o problema do abandono de animais domésticos.

Protectora de Lugo