Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Explotación do servizo de cafetería-restaurante no edificio aula de interpretación do Río Chamoso.
02 Mar

No BOP número 46 do 26 de febreiro do 2016, publicase o anuncio da xunta de goberno Local  co que se fai publicidade da explotación do servizo de cafetería-restaurante no edificio aula de interpretación do rio Chamoso (praia fluvial do Corgo). O prazo para a presentación de ofertas  é de  20 días naturais contados dende a publicación do anuncio. A adxudicación efectuarase seguindo o procedemento aberto.

pdf contrato de explotación da cafetería-restaurante no edificio da aula de interpretación do Río Chamoso (157 KB)

pdf Corrección de erros anuncio explotación do servizo de cafetería restaurante na aula de interpretación do Río Chamoso (175 KB)