Vostede está aquí: Inicio Turismo Promoción do Turismo Patrimonio Cultural Patrimonio Civil Pazo de Piñeiro en San Estevo de Folgosa
19 Abr

Pazo de Piñeiro en San Estevo de Folgosa

Protección: Normas Complementarias e Subsidiarias Provinciais.

Pazo ca fachada principal na beira do camiño e co resto da finca amuarallada.

Susceptible de ser declarado monumento. Grande porton de entrada nun lateral e unha horta na parte posterior.

Fachada principal ben conservada, onde se asenta un monumental escudo, pero o resto do edificio esta bastante descoidado, uso actual de vivienda rural.

Consta dunha planta cadrada cun sainte en "L" engadido que corresponde a galería. Muros de cachotería agas na fachada e nos esquinais e marcaxes que e de cantería . Distribución ritmica dos vans. Patio interior regular cunha arcada, enriba dela, un corredor con balaustrada de pedra e cuberta sobre columnas.