Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Publicación no Bop das bases para o proceso selectivo mediante concurso oposición de sete prazas de AUXILIAR DE AXUDA NO FOGAR, persoal laboral fixo.
Publicación no Bop das bases para o proceso selectivo mediante concurso oposición de sete prazas de AUXILIAR DE AXUDA NO FOGAR, persoal laboral fixo. Novas
29 Xul

O prazo de solicitude será de vinte días naturais dende   o día seguinte á  publicación  do extracto desta convocatoria  no BOE.

pdf Bases do proceso selectivo mediante concurso oposicion de sete prazas DE AUXILIAR DE AXUDA NO FOGAR, persoal laboral fixo. (978 KB)