Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas BANDO SOLIDARIO. CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE SUBMINISTROS BÁSICOS PARA UCRAÍNA.
BANDO SOLIDARIO. CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE SUBMINISTROS BÁSICOS PARA UCRAÍNA. Novas
03 Mar

BANDO SOLIDARIO. CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE SUBMINISTROS BÁSICOS PARA UCRAÍNA.

pdf BANDO SOLIDARIO: AXUDA PARA UCRAÍNA. (303 KB)

De todos é coñecida a actual crise humanitaria provocada pola invasión rusa no territorio de Ucraína, que está provocando miles de mortos, feridos, éxodos masivos a paises limítirofes, ademais de incontables danos materiais en vivendas, infraestructuras, servizos básicos, etc. , o que está deixando unha fonda impronta na población civil, especialmente  nen@s, anciáns, e persoas desfavorecidas.

No Concello do Corgo non somos alleos a esta grave problemática e tampouco queremos permanecer impasibles ante a situación actual e vindeira, polo que, adoitamos unha iniciativa de colaboración co pobo ucraíno mediante a:

"CAMPAÑA DE RECOLLIDA DE SUBMINISTROS BÁSICOS"

que comprenderá, fundamentalmente, e segundo se desprende da información que nos facilitaron diversas fontes:

• Alimentos non perecedeiros ou de longa duración que non precisen de elaboración, en envases irrompibles, do tipo: conservas diversas, embutidos, marmeladas, aceites, leite, auga, zumes, etc.
  • Productos hixiénico-sanitarios e alimentos destinados especialmente á poboación infantil: cueiros, toalliñas húmidas,  roupa infantil de abrigo (debidamente empaquetada), calzado , biberóns  e papillas (só en envases de plástico), etc.
  • Medicamentos e produtos farmacéuticos de uso xeral: paracetamol, ibuprofeno, vendaxes, antisépticos, etc.

Animámosvos dende o Concello do Corgo a participar tod@s de maneira activa na presente campaña mediante as vosas contribucións persoais, que nos podedes facer chegar ao Centro  Sociocultural do Concello do Corgo sito a carón do Centro de Día,nos horarios:

- de luns a venres, de 10:00 a 13:30.

- martes e xoves, de 16:30 a 19:30 .

Tentaremos  mantervos informados periódicamente da evolución desta iniciativa solidaria da cal seremos tod@s partícipes.