Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Publicación do listado definitivo do proceso selectivo de contratación dun conserxe a media xornada. Plan Único de cooperación cos concellos 2021.Composición do tribunal e data das probas.
Publicación do listado definitivo do proceso selectivo de contratación dun conserxe a media xornada. Plan Único de cooperación cos concellos 2021.Composición do tribunal e data das probas. Novas
08 Set

Listado definitivo de aspirantes admitidos ao proceso de selección dun conserxe para o CEIP do Corgo a media xornada, ao abeiro do Plan Único de cooperacion cos Concellos. Programa Fomento do Emprego 2021

pdf LISTA DEFINITIVA CONSERXE- Plan Único da Deputación Provincial de Lugo. Programa Fomento do emprego 2021 (363 KB)