Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Publicación das bases para o proceso de selección dun corsexe para o CEIP do Corgo .
Publicación das bases para o proceso de selección dun corsexe para o CEIP do Corgo . Novas
22 Ago

Publicación no Boletín Oficial da Provincia de Lugo o venres, día 20 de xuño, das  Bases que rexerán o porcedemento de selección de persoal laboral temporal a media xornada, ( un conserxe para o CEIP DO CORGO) ao abeiro do Plan Provincial de Cooperacion cos cocellos 2020, da Deputación Provincila do Lugo para a execución de obras, servizos e creación de emprego. "PROGRAMA  FOMENTO DO EMPREGO 2021"

pdf Bases para a contratación dun conserxe para o Ceip do Corgo (429 KB)