Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas OS ESCOLARES DO CORGO DESEÑAN O LOGOTIPO PARA O PROXECTO CORGORAL.

JUser: :_load: non foi posíbel cargar o usuario do ID: 890
11 Xun

OS ESCOLARES DO CORGO DESEÑAN O LOGOTIPO PARA O PROXECTO CORGORAL.

O alumnado do 4.° curso de Primaria do CEIP Plurilingüe “O Corgo” participou no concurso de ideas para o deseño do logotipo do Proxecto CORGORAL. En concreto, presentáronse trece propostas, das que catro foron preseleccionadas polo profesorado do centro. Todos os alumnos participantes foron agasallados polo concello e pola Asociación Cultural Arumes con un bolígrafo conmemorativo e un libro. Logo de unha moi detida e prolongada reflexión, a idea orixinal gañadora foi a do alumno Hugo Otero Fernández, da parroquia de San Xoán do Corgo.A partir desta proposta, que ten un megáfono como icona principal, o deseñador gráfico de La Voz de La Verdad ofreceunos unha interpretación renovada, colorida e atraente, que pasará a identificar graficamente o Proxecto CORGORAL: recompilación e salvagarda do patrimonio cultural inmaterial no concello do Corgo (contos, lendas, cantigas, festividades cíclicas, oficios tradicionais...). Aproveitamos para lembrar a todas as persoas que queiran colaborar nestas recollas que se poden poñer en contacto connosco no teléfono 676-862-924 ou no correoEste enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo.