Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Corrección de erros.- Lista de admitidos, composición do tribunal e datas das probas no procedemento de formación dunha bolsa de emprego de Auxiliar de Axuda no Fogar.
Corrección de erros.- Lista de admitidos, composición do tribunal e datas das probas no procedemento de formación dunha bolsa de emprego de Auxiliar de Axuda no Fogar. Novas
03 Mai

Visto un erro no anuncio publicado o día 28 de Abril de 2021, publicase novamente  novamente :

PROCEDEMENTO DE SELECCIÓN PARA A FORMACIÓN DUNHA BOLSA DE EMPREGO PARA AUXILIARES DE AXUDA NO FOGAR.

Por Resolución da Alcaldía do 28 de abril de 2021 aprobouse a lista provisional que se elevou a lista definitiva de admitidos e excluídos que figura de seguido:

pdf Corrección de erro.- Lista definitiva de admitidos ao proceso selectivo de formación dunha bolsa de emprego para Auxiliar de Axuda no Fogar. (479 KB)