Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas I CONCURSO DE DISFRACES VIRTUAIS
I CONCURSO DE DISFRACES VIRTUAIS Novas
19 Feb

I CONCURSO DE DISFRACES VIRTUAIS

Trala decisión dun xurado formado por profesorado do Colexio Público do Corgo, Persoal do P.A. I e do concello do Corgo, resultan premiados os seguintes disfraces:

Na categoría de 3 a 6 anos.
- “A buhiña” (Paula Fernández), pola elaboración manual dun traxe con fieltro, goma eva e tela.
- “David Muñoz” (Hugo Arias), pola perfecta caracterización, con piercings, tatuaxes..e transformación dunha camiseta na chaqueta do chef con pintura de tela..
- “Onde está Wally?” (Xoel Pan) pola orixinalidade  e perfecta posta en escea do personaxe.

Categoría de 7 a 10 anos.
- “Tarta de cumpleaños” (Mia Shine) , polo esforzó na fabricación do seu disfraz e o bó resultado.
- “Bender de Futurama” (Dylan Torrón), pola recreación exacta do robot de futurama, usando un embude, cartón, un balde, pintura e cinta.
- “ Bote de nutella”( Iztiar Parga), facendo con tela e goma eva un orixinal disfraz.

Categoría de 11 a 14 anos.
Nesta categoría só se presenta unha participane, perfecta merecedora do primeiro posto. O segundo e terceiro lugar ocúpano os nenos da categoría anterior que quedaron coa puntuación seguinte aos tres premiados.
- “A dama de papel” (Andrea Chousa) pola confección dun traxe con periódicos, cartón, fío dos chourizos de macramé.
- “A chica Yeye” (Roi Carreira), pola caracterización do personaxe.
- “Astronauta en cohete espacial” (Jorge Díaz), polo traballo e orixinalidade para a realización do disfraz.

Para recoller os premios poñeremonos en contacto telefónico no número que figura nas inscricións.

Agradecendo a tódolos nenos e nenas a súa participación e extendendo os parabéns a todos os que fixesteis posible o I concurso de disfraces virtuais.