Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Lugar de realización da segunda proba de Auxiliar Administrativo.- Programa Fomento do Emprego 2020
Lugar de realización da segunda proba de Auxiliar Administrativo.-  Programa Fomento do Emprego 2020 Novas
07 Dec

LUGAR DE REALIZACIÓN DA ASEGUNDA PROBA DE SELECCIÓN  DUN AUXILIAR ADMINISTRATIVO (Persoal Laboral Temporal) que contratará o Concello do Corgo ao abeiro do  Plan Único de Cooperacón cos concellos 202 da Deputación Provincial de Lugo.

A seguna proba do procedemento de referencia, de carcter obrigatorio e eliminatorio, consistente na realización dunha proba de carácter práctico mediante ordenador, terá lugar o día 11 de decembro, venres, ás 11:00 horas, no CENTRO SOCIOCULTURAL DO CORGO.