Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Corrección de erros . Tribunal do proceso selectivo de PERSOAL PARA TRABALLOS DE RECOMPILACIÓN DE LITERATURA DE TRADICIÓN ORAL E ETNOGRÁFICA DO CORGO.
Corrección de erros . Tribunal do proceso selectivo de PERSOAL PARA TRABALLOS DE RECOMPILACIÓN DE LITERATURA DE TRADICIÓN ORAL E ETNOGRÁFICA DO CORGO. Novas
11 Nov

Publicación no BOP  da corrección de erros que afecta ao nomeamento do tribunal  que xulgará o proceso selectivo de persoal para  traballos de recompilación de literatura de tradición oral e etnográfica do Corgo.

pdf Corrección de erros . Tribunal do proceso selectivo de PERSOAL PARA TRABALLOS DE RECOMPILACIÓN DE LITERATURA DE TRADICIÓN ORAL E ETNOGRÁFICA DO CORGO. (38 KB)