Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Lista provisional de admitidos e excluídos no proceso de selección e formación de bolsas de emprego para persoal laboral temporal de Brigadas de incendios.
Lista provisional de admitidos e excluídos no proceso de selección e formación de bolsas de emprego para persoal laboral temporal de Brigadas de incendios. Novas
25 Xun

SELECCIÓN DE PERSOAL LABORAL TEMPORAL E FORMACIÓN DE BOLSAS DE EMPREGO Ó ABEIRO DO CONVENIO DE COLABORACIÓN SUBSCRITO ENTRE A CONSELLERÍA DE MEDIO RURAL E DO MAR E A ENTIDADE LOCAL MEDIANTE A REALIZACIÓN DE TRATAMENTOS PREVENTIVOS EN VÍAS E CAMIÑOS DE TITULARIDADE MUNICIPAL CON TRACTOR E A ACTUACIÓN DE BRIGADAS DE PREVENCIÓN E DEFENSA CONTRA INCENDIOS.

pdf Lista provisional de admitidos e excluídos para selección de persoal laboral temporal e formación de bolsas de emprego para Brigadas de prevención e defensa contra incendios (527 KB) pdf
(527 KB)