Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas O Concello do Corgo reparte mascarillas infantís.
O  Concello do Corgo reparte mascarillas infantís. Novas

O Concello do Corgo reparte mascarillas infantís.

Co fin de protexer aos menores que  a partires do día 26 poderán sair durante unha hora da casa, o Concello do Corgo adquire mascarillas infantís reutilizables,  que fará chegar aos domicilios onde estén empadronados os nenos e nenas. Atendendo ás idades achéganse dúas tallas distintas, de 3 a 7 anos  e de 8 a 12 anos, con deseños adaptados á poboación infantil. Para os  menores de 3  non   é recomendable  o seu  uso según as autoridades sanitarias . O reparto farase novamente a través de correo postal, evitando desprazamentos e aglomeracións innecesarias.

pdf Ficha Técnica Mascarilla Uso (1.02 MB)

Especificación UNE 0065:2020 Mascarillas higiénicas REUTILIZABLES para niños.Requisitos de materiales, diseño, confección,marcado  e uso.