Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Aquí imprímese para ti
Aquí  imprímese  para  ti Novas

Aquí imprímese para ti

Co fin de esquivar as fronteiras que a brecha dixital fai nos fogares municipales,  (algúns sin conexión a internet,  sen ordenadores ou impresoras)   o Concello do Corgo ofrece un servizo de impresión de deberes e  material de traballo   para tódolos estudantes dos distintos centros  educativos que así o precisen.

O servizo prestarase nas Oficinas municipais, e para   solicitalo bastará cun correo, ben por parte do alumno ou do Centro educativo, cos contidos que se demandan a Este enderezo de correo está a ser protexido dos robots de correo lixo. Precisa activar o JavaScript para velo. .

Posteriormente poderá recollerese no  propio concello ou levaranse aos domicilios de quen  o precise. Para máis información chamade ao 982302100  de 9.00 h a 15.00 h.

Entre todos sairemos!