Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Novas medidas da crise do Covid-19
Novas medidas da crise do Covid-19 Novas

Novas medidas da crise do Covid-19

Durante a mañá de hoxe, venres 27, estívose levando a cabo tareas de limpeza e  desinfección da área do Centro de Saúde do Corgo, co apoio e colaboración do Servizo de prevención e defensa contra os  incendios  forestais da Consellería de Medio Rural da Xunta de Galicia.  Intenifícanse as labores neste  contorno por ser  unha das zonas públicas con maior risco de  contaxio se o houbera. Estas labores  repetiranse cada tres días.

Así mesmo, recibironse lotes  de EPIS  (mascarillas e luvas principalmente) dende a Xunta de Galicia,  para garantir a protección do persoal de axuda no fogar  que se atopa en maior  risco de infección e contaxio. Dende o Concello xa se fixeran ao inicio do estado de alarma  distintas  xestión para  dotar aos traballadores de estes equipamentos de protección individual .