Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas O Concello do Corgo convida aos veciños a proxección da película " O que arde". Agasallos de cine.
O Concello do Corgo convida aos veciños a  proxección da película " O que arde". Agasallos de cine. Novas
20 Dec

Dentro da programación destas festas de Nadal, o Concello do Corgo inclúe  a invitación aos seus veciños de disfrutar da película "O que arde", onde intervén a nosa paisana Benedicta Sánchez.

A sesión será  o xoves, día 2 de xaneiro, nos cines Codex de Lugo, ás 17:30 h. A entrada será gratuita para os interesados en asistir, previa inscripción no Centro Sociocultural ou nos teléfonos 982302377, ou 620731543.  Haberá servício  de autobus gratuito para os que soliciten este medio de transporte, que sairá da Cámara agraria do Corgo ás 17:00 h.  Aforo máximo 215 persoas.

...Este Nadal, agasallos de Cine!!...

Boas Festas!