Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Publicación das listas definitivas de admitidos e excluídos no proceso selectivo dun Auxiliar Administrativo. Composición do tribunal.
Publicación das listas definitivas de admitidos e excluídos no proceso selectivo dun Auxiliar Administrativo. Composición do tribunal. Novas
30 Xan

Publicación no Boletiín oficial da provincia de Lugo  ( BOP nº  25  do 30 de xaneiro) do listado definitivo de admitidos excluídos no proceso selectivo dun Auxliar administrativo así como a composición do tribunal.

pdf Lista definitiva de admitidos e excluídos ao proceso selectivo dun Auxiliar Administrativo, composición do Tribunal. (112 KB)