Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas ECOPILAS achega os puntos de recollida de pilas aos veciños do Corgo coa campaña “Lugo Recopila”
ECOPILAS  achega os puntos de recollida de pilas aos veciños do Corgo coa campaña  “Lugo Recopila” Novas
24 Xan

Lugo Recopila é unha campaña de concienciación sobre la importancia de reciclar e a recollida deste tipo de residuos: pilas, baterías e acumuladores. Lugo Recopila pretende informar aos cidadáns da relevancia  de depositalas pilas domésticas usadas nos contenedores habilitados, e garantir así a súa reciclaxe, a protección do medio ambiente e a máxima recuperación das materias primas para a súa reutilización.

A campaña conta cunha carpa itinerante na que un equipo de monitores medioambientais informarán e concienciarán á poboación sobre a recollida destes residuos. No Corgo a carpa estará instalada o martes día 6 de febreiro do 2018 frente ao Centro de Saúde, en horario de 11:00 a 13:30 horas.

Do mismo xeito, Lugo Recopila conta cun servizo de recollida a través do teléfono 673 82 70 50 , co que poderán contactar os responsables dos puntos de recollida de cada concello .

A campaña terá unha duración dun ano e con ela Ecopilas buscará aumentar os índicies de recollida na provincia, así como contribuir a adquirir unha maior concienciación coa reciclaxe deste tipo de residuos