Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas IX Carreira popular Arumes do Corgo. Memorial Quique Casanova.
IX Carreira popular Arumes do Corgo. Memorial Quique Casanova. Novas
27 Set

IX Carreira popular Arumes do Corgo. Memorial Quique Casanova.

O domingo día 22 de outubro, celébrase a IX carreira popular Arumes do Corgo, memorial Quique Casanova. O último día para inscribirse será o día 19 de outrubro, xoves,  ás 13:00 h. As inscricións faránse exclusivamente a través da páxina web da Federación Galega de Atletismo www.atletismogalego.com

Consúlta no tríptico os horarios, categorías e toda a información referente  á carreira.

pdf Triptico IX carreira popular Arumes do Corgo memorial Quique Casanova (928 KB)

Máis información no teléfono 626739390.

www.arumescorgo.blogspot.com

Address: LU-P-1604 ,Corgo,27163,España