Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Henrique Casanova, fillo adoptivo do Corgo.
04 Out

Henrique Casanova, fillo adoptivo do Corgo.

Na mañá do sábado, un de outubro, o Concello do Corgo convoca un pleno extraordinario para nomear a Henrique Casanova, a título póstumo, fillo adoptivo do Corgo. A solemnidade e respeto con que foi acollido o acto por un pleno populoso  reforza e enfatiza o orgullo que se sente  en momentos coma este.

Quique non era nado no Corgo, pero dende que afincou no Val de Gomeán soupo achegarse á xente e ser coñecido e recoñecido ben pola súa labor profesional, política ou social. Mostra diso foi a acollida que tivo tanto a sesión plenaria na Casa do Concello coma no acto homenaxe que se lle rendiu na parroquia de Manán San Cosme.  Alí amigos, familiares, compañeiros, veciños  e camaradas lembraron   a través de mensaxes, cartas, poemas e imaxes a este axente forestal que soubo calar entre os do seu redor.  Verbas coma honesto, comprometido, traballador, xeneroso, humillde..salpicaban os discursos que na súa memoria lle adicaron na xa bautizada  Praza de  X. Henrique Casanova.

Ao igual que as letras talladas na praca de cerámica que o nomea, nun cachiño do Corgo, nun fermoso entorno de Manán, as pegadas deste político e axente forestal, do loitador sindical , do home comprometido coa vida social  e cultural do municipio, permanecerán gravadas no acordo dos que alí xe xuntaron..