Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas "O Carpinteiro de verbas"
22 Xan

"O Carpinteiro de verbas"

Dende o Concello do Corgo queremos felicitar ao noso veciño  Eladio Castedo pola publicación da súa terceira novela “El extraño residente”. Naceu no Corgo, no ano 1952, carpinteiro de profesión e  escritor autodidacta. Neste libro lembra  experiencias vividas  cando emigrou a Barcelona nos anos 70  a través de varios personaxes.

Desexamos  animar ao  público lector a coñecer e disfrutar da súa obra. Anteriores son as súas novelas “Dos en el camino” e “ Me lo dijo un pajarillo” asi como diversas publicacións en  revistas (como  Alborada, Pegaso, Artesonado..) Dende hai anos edita os seus blogs baixo o dominio galiciacontos e galizacontos. No  Certame “Cuento de nunca acabar” (Garzon Céspedes, 2008) obtivo mención de honor.

Parabéns, Eladio.

Ver El Progreso