Vostede está aquí: Inicio Concello Actualidade Novas Punto de información catastral
16 Out

Punto de información catastral

Os Puntos de Información Catastral son oficinas autorizadas pola Dirección Xeral do Catastro en distintas Organizacións Públicas e Institucións, fundamentalmente en Concellos, onde os cidadáns poden acceder á información catastral.

Nos Puntos de Información Catastral vostede poderá obter os seguintes servizos:

•     Información de carácter xeral e particular de inmobles.
  •     Asesoramento sobre obrigacións co Catastro.
  •     Notificación por comparecencia en procedementos catastrais.
  •     Servizo de consulta libre e certificación de datos catastrais non protexidos e de cartografía dixital.
  •     Servizo de consulta e certificación electrónica para os titulares catastrais de datos catastrais protexidos, relativo aos inmobles da súa titularidade.
  •     Servizo de certificación negativa de bens inmobles ou da circunstancia de non figurar como titular catastral, relativa ao propio solicitante.

Dirección General del CatastroConcello do Corgo